Modada Sürdürülebilirlik ve Değişen Tüketici Davranışları Eğitimi

Giriş

Sürdürülebilirlik, son dönemde sıkça duyduğumuz bir kavram. Sürdürülebilirlik stratejileri ise, geleceğe yatırım yapan vizyoner şirketler için artık bir zorunluluk.

Bilgi kadar ilham dolu olan bu eğitimde, sürdürülebilirlik tanımını akademik ve pratik yönleriyle ele alırken, strateji oluşturma ve sosyal / çevresel fayda sağlayan dönüşüm sistemlerini tanıyacağız, ve bu stratejiyi hayatımıza ve işimize adapte etmek için ilk adımı atacağız. Ayrıca yeni nesil bilinçli tüketiciyi analiz ederek, doğru iletişim örneklerini inceleyeceğiz.

Amaç

Eğitime katılanlar, kişisel ve profesyonel hayatlarına dair yeni farkındalıklara sahip olurken, sürdürülebilirlik yolculuğuna başlama ve adapte etme konusunda motivasyon kazanacaklar.

Programın İçeriği

  • İklim krizi / dünyamızda neler oluyor?
  • Tekstil sektörünün çevreye etkileri
  • Neden sürdürülebilir moda konuşulmaya başlandı?
  • Akademik ve güncel tanımlar / sürdürülebilirlik pillar’ları
  • Tekstilde sürdürülebilir uygulamalar nelerdir ve nasıl ölçülür?
  • Cevreye etki nasıl ölçülür / sertifikalar ve karşılaştırma metotları
  • Tedarik zincirinin önemi
  • Tasarımda sürdürülebilirlik
  • Modaya yön veren ana markaların yaklaşımları neler?
  • Yeni kavram ve iş modelleri: circular fashion / slow fashion / biomimicry / antroposen
  • Dönüşen tüketici trendleri ve retail / alışveriş dönüşümleri
  • Global platformda sürdürülebilir modaya rehberlik eden platformlar
  • Sürdürülebilirlik Stratejisi – firmama / işime nasıl uygularım?

Programın Toplam Süresi

3 saat

Katılımcı Sayısı

En az 10, en fazla 15 kişi ile gerçekleşmektedir

Katılımcı Profili

Tüm şirket çalışanları; özellikle tasarım ürün geliştirme satış pazarlama üretim ve yönetici / firma sahibi katılımı tavsiye edilir.