Yeni İletişim Çağı Eğitimi

Giriş

Pandemi sırasında ve sonrasında tüm iş dünyası ekonomik, çevresel ve sosyal riskleri yöneterek yeni dünya düzenine ve yeni iletişim çağına adapte olmaya çalışmakta. Kurumların pandemic sonrası döneme hazır olmaları için iş yapış şekillerini yeniden gözden geçirmeleri, amaç ve anlam oluşturma konusunda yeniden çalışmaları gerek.

Amaç

Pandemi sonrasında kurumların karşı karşıya kaldığı farklı risklere karşı yeni iş yapış şekilllerine adapte olmaları için iletişim stratejilerini yeniden şekillendirmeleri gerek. Yeni İletişim Çağında kurumların anlam & amaç oluşturma arayışları ve yeniden şekillenen kurum iletişimini tüm paydaşları nezdinde etkin uygulamasını sağlamasını amaçlamaktadır.  

Programın İçeriği

  • Pandemi Günlerinde Bilgi ile İlişki
  • İlgi ve Rezonans
  • Anksiyete Çağı – Endişe Yönetimi
  • Kurumlara Düşen Sorumluluklar
  • İnovasyon Kültürü Yaratmak
  • Amaç & Anlam Oluşturma

Programın Toplam Süresi

4 Saat

Katılımcı Sayısı

En az 10, en fazla 15 kişi ile gerçekleşmektedir

Katılımcı Profili

Yeni İletişim Çağı hakkında bilgi sahibi olmak isteyen ve yol haritası oluşturmak isteyen bireyler ve kurumlarda çalışanlar bu eğitime katılabilirler. Konunun hassasiyetine önem veren ve kurumunda farklılık yaratmak isteyen tüm çalışanlar için uygun bir eğitimdir