Argentina • Brazil • Chile • France • Japan • Malaysia Oceans • New Zeland • Poland • Portugal • South Korea • Spain • Thailand • Türkiye • Uruguay • USA

SUSTAINABLE BRANDS TÜRKİYE 2025

Geleceğe Yön Veren Markaların Buluşma Noktası

13. yılında Sustainable Brands® Türkiye, pazarı dönüştürmeyi hedefleyen iş dünyası liderlerini küresel bir marka topluluğunun parçası olarak bir araya getiriyor. Sürdürülebilirlik, marka ve inovasyon liderlerinin iş değeri ve sağlıklı büyüme yaratan “geleceğe hazır markalar” inşa etmek için ihtiyaç duyduğu içgörüleri, stratejileri ve bağlantılara ulaşmak için yılın en önemli küresel buluşma noktası!

Sustainable Brands Türkiye ‘25 sürdürülebilirliği iş stratejisinin merkezine entegre etmek isteyen ekipler için yenileyici iş modelleri, döngüsel sistemler ve yeni nesil yönetişim, pazarlama ve iletişim yaklaşımlarıyla yeni fırsatların kapısını açıyor.

Katılımcılar, en son yeniliklere erişim sağlayacak, işbirlikçi problem çözme süreçlerine katılacak ve sürdürülebilirliğin yatırım geri dönüşünü (ROI) kanıtlayan gerçek hayat vaka çalışmalarından ilham alacaklar. Marka ve iş dünyasının tüm paydaşlarını bir araya getiren Sustainable Brands Türkiye, şirketlerin sürdürülebilirlliği bir rekabet avantajı olarak ele almalarına ,sorumlu iş uygulamalarını hem etki hem de finansal değer yaratan pazarlama fırsatlarına dönüştürmesini tartışıyor.

Bugünün değişen pazar koşullarında markanızı ileriye taşıyacak çerçeveleri, içgörüleri ve iş birliklerini keşfetmek için bize katılın. İş dünyası, toplum ve gezegen için anlamlı değer yaratma yolculuğunda siz de yerinizi alın ve dönüşümü birlikte yaratalım.
Adapt and Accelerate

Uyum Sağla ve Hızlan;

Karşı Rüzgarları Dönüştürme Zamanı!

Bu, markalar için yalnızca uyum sağlama değil, aynı zamanda geleceği şekillendirme çağrısıdır.

Lider markaları; bugünün karşı rüzgarlarını harekete dönüştürmeye ve tüm engellere rağmen, mümkün olanın sınırlarını genişleten cesur adımlar atmaya teşvik ediyoruz.

Markalar, iş birliği ve inovasyona odaklanarak geleceğe doğru yol alabilir. Bu sayede, toplum ve gezegen için fayda sağlayacak ekonomik ilerleme misyonuyla zorlukları, değer yaratımı ve “iyi büyüme” için fırsatlara dönüştürebilir.

Markalar yalnızca ayakta kalmak için değil, aynı zamanda kolektif ilerlemeyi hızlandırmak için değişen koşullara etkili şekilde yanıt verebilmelidir. Bu da net bir vizyon, stratejik uyum ve sarsılmaz bir bağlılık gerektirir.

Kurumlar, kararlı adımlarla harekete geçerek; daha dayanıklı ve refah dolu bir geleceğe giden yolda liderlik edebilir.

“İyi Büyüme” ekseninde; cesaretle yön almanın ve kolektif dönüşümle etkiyi hızlandırmanın zamanıdır. 

SİZİ NELER BEKLİYOR?

DÜNYANIN İHTİYAÇ DUYDUĞU MARKALARI İNŞA ETMEK İÇİN BİR ARADAYIZ!

Marka stratejilerinden dönüşüm parametrelerine, iletişimden şeffaf tedarik zincirine, yeni nesil malzemelerden ambalaj inovasyonlarına, kalıcı davranış değişiminden “iyi büyüme” stratejilerine kadar birçok ilham verici içerik sizi bekliyor. Sorumlu iş uygulamalarını hem etki hem de finansal değer sağlayan pazar fırsatlarına dönüştürme araçları için, markanızın günümüzün gelişen pazarında lider konuma gelmesine, toplum ve gezegen için anlamlı değer sunmasına yardımcı olacak uygulamaları içgörüleri ve iş birliklerini keşfetmek için

Sustainable Brands Türkiye topluluğuna katılın!

KULVARLAR

İYİ BÜYÜME, YENİ METRİKLER

İYİ BÜYÜME, YENİ METRİKLER

İş, insanlar ve gezegen için değer yaratan “iyi büyüme” anlayışıyla ekonomik ilerlemeyi desteklemek adına ESG stratejilerini entegre etmenin yollarını keşfedin.

İNOVASYON VE REJENERATİF TASARIM

İNOVASYON VE REJENERATİF TASARIM

Yenileyici uygulamalar ve iş modeli dönüşümleriyle marka amacını kârlılıkla buluşturan, pozitif etki yaratan devrim niteliğindeki çözümleri keşfedin.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ MARKALAMAK

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ MARKALAMAK

Hedef kitlenizle anlamlı bağlar kurarak, yaratıcı hikaye anlatımı ve güçlü marka vaadiyle sürdürülebilir ürün ve hizmetleri nasıl öne çıkaracağınızı keşfedin.

TEKNOLOJİ VE YAPAY ZEKA ETKİSİ

TEKNOLOJİ VE YAPAY ZEKA ETKİSİ

Yapay zekâ ve yeni teknolojilerle, sürdürülebilir dönüşüm için iş modellerinizi dönüştürün, rekabeti yeniden tanımlayın ve geleceğin yaratıcılığında yerinizi alın.

ÜRÜN, MALZEME VE TEDARİK ZİNCİRİ

ÜRÜN, MALZEME VE TEDARİK ZİNCİRİ

Sürdürülebilir ürün, tedarik, üretim ve izlenebilirlik çözümlerinin geleceğini keşfedin. En iyi uygulamalarla; etik, şeffaf ve dayanıklı tedarik zincirlerinin geleceğine adım atın.

TÜKETİCİ İÇGÖRÜLERİ VE ÖLÇEKLİ DAVRANIŞ DEĞİŞİMİ

TÜKETİCİ İÇGÖRÜLERİ VE ÖLÇEKLİ DAVRANIŞ DEĞİŞİMİ

Bireysel davranış değişikliğinin sürdürülebilirlikteki gücünü keşfedin; erişim, farkındalık ve psikolojik etkenlerle dönüşümün nasıl mümkün olduğunu öğrenin.

DAYANIKLILIĞI İNŞA ETME

DAYANIKLILIĞI İNŞA ETME

Risklere karşı dayanıklı yapılar oluşturmayı, kriz yönetimi ve stratejik dönüşümle uzun vadeli dayanıklılık geliştirmeyi keşfedin, sürdürülebilir çözümlerle ilham alın.

SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM: REFAH VE SAĞLIK

SÜRDÜRÜLEBİLİR YAŞAM: REFAH VE SAĞLIK

Sürdürülebilir yaşam, bütünsel refah ve toplum sağlığını merkeze alarak, yaşanabilir bir dünya inşa etmenin yollarını keşfedin.

SAHNELER

Sustainable Brands Sahnesi

Amaç odaklı liderlikten değer zinciri dönüşümüne… Sürdürülebilirliğin geleceğini inşa eden vizyoner marka liderleri bu sahnede!

Adaptation & Resilience Sahnesi

İklim krizine, toplumsal eşitsizliğe, ekonomik kırılganlığa karşı dirençli ve uyumlu bir gelecek için çözümler burada!

Sustainable Brands International Hall

30’dan fazla global düşünce lideri; yapay zekâdan sistem dönüşümüne, dünyayı etkileyen vizyonları bu sahneye taşıyor.

Sustainable Brands Brands for Good Sahnesi

İyi markalarla kolektif kültürel dönüşüm mümkün! Pazarlamanın ve markalaşmanın yeni rolünü birlikte keşfediyoruz.

Activation Hub

Markalarla birebir deneyim… Sürdürülebilirlik yolculuklarının uygulamaya dönüştüğü interaktif alan!

NEDEN KATILMALISINIZ?

Sustainable Brands Türkiye 2025’e Katılın:

İlham Alın, Geleceğe Hazırlanın!

Sürdürülebilir başarı için markanızı geleceğe taşıyacak çözümler Sustainable Brands Türkiye’de!

Pazarlama, iletişim, iş modelleri, teknoloji, malzeme bilimi, tedarik zinciri yönetimi ve inovasyon gibi birçok alandaki son yenilikleri keşfedin; işinizi büyütürken çevresel fayda sağlayan stratejilerle tanışın. Markanızı “net pozitif” bir etkiyle küresel rekabete hazırlayın.

Uygulanabilir Araçlar ve Çerçeveler

İşinizde sürdürülebilir büyümeyi mümkün kılacak somut araçlar ve stratejik modeller edinin.

Uygulanabilir Araçlar ve Çerçeveler
Vizyoner Oturumlar

Vizyoner Oturumlar

Sürdürülebilirliği kurum kültürünüzün temeline yerleştirecek ve sizi geleceğin zorluklarına hazırlayacak içgörülerle donanın.

Geleceğe Yönelik Stratejik Tartışmalar

Yeni regülasyonlar, küresel sürdürülebilirlik trendleri, demografik değişimler ve teknoloji devrimleri hakkında öngörü kazanmak isteyen liderler için yılın en önemli buluşma noktası!

Geleceğe Yönelik Stratejik Tartışmalar
Güçlü ve Anlamlı Ağlar Kurun
Güçlü ve Anlamlı Ağlar Kurun

Sustainable Brands Türkiye, iş liderlerinin ve yöneticilerin açık, etkili ve harekete geçiren diyaloglar kurabildiği güvenli ortamdır.

KONUŞMACILAR

PROGRAM

09:30 - 09:45
Sustainable Brands Türkiye 2025 Açılış
09:50 - 10:10
From Mirror to Mover: The New Role of Brands in Turbulent Times
10:15 - 10:35
Want to Change the World? Time to Think Like a Founder
10:40 - 10:55
İtibar Zincirinde Yeni Dönem: “Marka İtibarı mı, Müşteri İtibarı mı, İtibar Ortaklığı mı?”
11:00 - 11:20
Networking Arası
11:15 - 11:20
Adaptation & Resilience Sahnesi Açılış
11:20 - 11:45
Dayanıklılık Çağında Kültürel Dönüşüme Liderlik Etmek
11:20 - 11:35
Brands For Good Sahnesi Açılış
11:20 - 11:45
Rejeneratif Gelecek: İnovasyon Katalizörü Olarak Eko-Tasarım
11:40 - 12:00
Sürdürülebilirlik 5.0: Yapay Zekâ Çağında Yeni Ufuklar
11:50 - 12:10
Pazarlama Tarihi Baştan Yazılıyor! Hazır Mısın?
11:50 - 12:15
The ROI of Sustainability: İyi Büyüme ve Kurumsal Dayanıklılık
12:05 - 12:25
Sürdürülebilir Yaşamı Şekillendirmek
12:15 - 12:35
Marka Liderliğinde Sosyal Etki ile Toplumsal Dayanıklılığı İnşa Etmek
12:20 - 12:50
İkiz Dönüşüm İçin Sürdürülebilir Finansman Araçları
12:30 - 12:50
Etkileşim Ekonomisi: Marka ve Tüketiciyi Buluşturan Güç
12:40 - 13:00
Ortak Değerin İzinde: Geleceği Yeniden Tasarlamak
12:50 - 13:50
Öğle Arası
13:00 - 14:00
Öğle Arası
13:00 - 14:00
Öğle Arası
13:55 - 14:15
Sürdürülebilirliğin Dayanılmaz Çekiciliği: İletişimi Yeniden Tasarlamak
14:00 - 14:25
İş’te Eşit Kadın: Toplum ve Markalar İçin Çeşitliliğin Değerini Ortaya Çıkarmak ve Belgelendirmek
14:05 - 14:25
Belirsizlik Dünyasında Geleceği Planlamak
14:20 - 14:35
Yeşil Çağrı: Rekabet avantajı için sürdürülebilirliği güvenle nasıl iletebiliriz?
14:25 - 14:50
Sürdürülebilir Değer Yaratımında Döngüsel Yaklaşımlar
14:30 - 14:50
Etkinin Gücü: Ekonomik ve Sosyal Değeri Yeniden Tanımlamak
14:40 - 15:00
Değişen Dünyada Dönüşen Kültür
14:50 - 15:15
Dayanıklılık Gerekliliği: Geleceğe Hazır Küresel Tedarik Zincirleri Oluşturma
14:55 - 15:10
From Anxiety to Agency: Five Ways Sustainable Brands Can Win Back Gen Z
15:05 - 15:25
Toprağın Geleceği: Sürdürülebilir Tarımın Gücü
15:15 - 15:35
Networking Arası
15:15 - 15:35
Networking Arası
15:25 - 15:45
Networking Arası
15:35 - 16:05
Dayanıklılık İçin İş Birliği ile Dönüşümü Hızlandırmak
15:38 - 15:50
Supply Chain Transformation: From First Mile to Future Value
15:45 - 16:25
Sustainable Brands Türkiye & Ad Net Zero Türkiye İş Birliği İle Sektörün Dönüşüm Hikayesi
15:45 - 16:00
"Dünyalılar" için Sürdürülebilir Gerçekler
15:55 - 16:15
Zekânın Ötesinde: İnsan + Yapay Zekâ İş Birliği ile Geleceği Tasarlamak
16:05 - 16:25
Plastik Yaklaşımları: Markalar İçin İleriye Doğru Bir Yol
16:10 - 16:35
Enerji Sektöründe Yatırım Trendleri: Türkiye ve Küresel Perspektif
16:20 - 16:40
RockCorps: Where Brand Marketing, Entertainment & Social Impact Meet
16:30 - 16:42
Why Sustainable Advertising is Your New Growth Driver?
16:45 - 17:00
İyi Büyümenin Şifresi: Sürdürülebilirlik Stratejisi
16:47 - 17:07
Karbon Ayakizinin Ötesine Geçmek
17:05 - 17:20
Kriz Çağında Riskleri Yönetmek
17:25 - 17:45
Ekolojiden Dayanışmaya, İyilikten Gösterişçiliğe: Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğin Farklı Yüzleri
09:30 - 09:40
International Hall Openning
09:45 - 10:05
Beyond the Green Glitter at Cannes Lions: Sustainability Hits & Misses
10:10 - 10:30
Building Societal Trust
10:35 - 10:55
Making Sustainability Irresistible – Without Greenwashing
11:00 - 11:20
Creating Impact with Highly Engaged Teams
11:25 - 11:45
AI, Carbon Emissions and Stakeholder Expectations
11:50 - 12:10
Have We Got Value Wrong?
12:15 - 12:35
Gramma Strategy: Reveal the Green Magic Hidden in Your Brand Experience
12:40 - 13:00
Frugal Economy: The Next Frontier in Sustainability
13:00 - 13:40
Lunch Break
13:45 - 14:05
Sustainability Through Innovation
14:10 - 14:30
One Practice Can Dramatically Increase Your Sustainability Impact
14:35 - 14:55
Sustainable People Strategy in a Purpose-Led Brand – How to Prevent Burnout When the Urgency of Your Mission Is Critical
15:00 - 15:20
From Crisis to Renaissance: Emotional Infrastructure for Corporate Resilience
15:25 - 15:45
Wisdom That Benefits Us All
15:50 - 16:10
Faith… The Original Sustainable Brand
16:15 - 16:35
Is Your Brand Sustainable, or Just a Good Story? Investing in Resilience Beyond the Hype

SPONSORLAR

ve diğerleri...

En Etkili 9 Sürdürülebilir Yaşam Davranışı™


Sürdürülebilir bir yaşam kültürü için dönüşüm başlatıyoruz.

Araştırmalar ve uzman görüşlerine dayanan “En Etkili 9 Sürdürülebilir Yaşam Davranışı™” çerçevesinde, anlamlı bir kültürel değişim yaratmayı hedefliyoruz. Tüketici davranışlarını dönüştürerek sürdürülebilir yaşam biçimlerinin benimsenmesini destekliyor, bu dönüşümün öncüsü olmayı amaçlıyoruz.

Sustainable Brands Türkiye 2025 Karbon Nötr Gerçekleşiyor

Karbon Nötr Etkinlik

KAYIT

Sustainable Brands Türkiye 2025

₺17.500,00

  • SB Türkiye 2025 tüm salonlarına erişim hakkı
  • Tüm etkinliklere erişim hakkı
  • Global uzmanlardan oluşan International Hall'daki online seanslara erişim hakkı
  • Kahvaltı ve Öğle Yemeği
  • Kahve molaları
  • Networking
  • KDV dahildir
  • Türk Hava Yolları ile ulaşımda katılımcılara özel indirim imkânı

Kayıt

Ekim Ayı Erken Kayıt Fırsatı

₺13.125,00

  • Erken kayıt dönemine özel %20 indirim- son tarih 6 Ekim
  • SB Türkiye 2025 tüm salonlarına erişim hakkı
  • Yapılacak tüm etkinliklere erişim hakkı
  • Global uzmanlardan oluşan International Hall'daki online seanslara erişim hakkı
  • Kahvaltı ve Öğle Yemeği
  • Kahve molaları
  • Networking
  • KDV dahildir
  • Türk Hava Yolları ile ulaşımda katılımcılara özel indirim imkânı

Kayıt

Öğrenci Katılımı

₺2.500,00

  • Kontenjan Dolmuştur
  • SB Türkiye 2025 tüm salonlarına erişim hakkı
  • Yapılacak tüm etkinliklere erişim hakkı
  • Global uzmanlardan oluşan International Hall'daki online seanslara erişim hakkı
  • Kahvaltı ve Öğle Yemeği
  • Kahve molaları
  • Networking
  • KDV dahildir
  • Türk Hava Yolları ile ulaşımda katılımcılara özel indirim imkânı

* Öğrenci bileti ile kayıt olabilmek için üst yaş sınırı 25 olarak belirlenmiştir.

Kayıt

Online Katılım

₺3.500,00

  • 9 Ekim tarihinde etkinliği çevrim içi izleme hakkı
  • KDV dahildir

Kayıt
Kayıt altyapısı Pomelotech Event Technologies tarafından sağlanmaktadır

ULAŞIM & KONAKLAMA

Travel
İstanbul'a Sustainable Brands Türkiye için mi geliyorsunuz?

Sustainable Brands Türkiye Resmi Hava Yolu Türk Hava Yolları'nın Sustainable Brands Türkiye 2025 katılımcılarına özel indirimli biletlerinden yararlanın.

Accomodation
Konaklama: Swissotel The Bosphorus

Swissotel The Bosphorus'un Sustainable Brands Türkiye 2025 katılımcılarına özel konaklama avantajlarından yararlanın.